שנת 2022 בפורנו

שנת 2022 בפורנו

מספר מילים 306

שנת 2022 בפורנו – סיכום שנה.

כמידי שנה אתרי הפורנו מספקים לנו הצצה אל הטרנדים של השנה החולפת. הרבה דברים מעניינים היו השנה, להלן כמה נקודות עיקריות. אתם מוזמנים לנתח ולנסות להבין מה גורם לשינויים הללו. וגם היכן אתם נמצאים, מבחינת החיפושים שלכם, ביחס לסטטיסטיקות.

  1. עלייתם של הטרנסג‘נדרים – קטגוריית הטרנסג‘נדרים עלתה בפופולריות העולמית ב 75%. זהו נתון מאוד מעניין בהתחשב בכך שמתוך קהילת הלהט“בים זוהי כנראה הקבוצה המופלית ביותר. כיום הקטגוריה נמצאת במקום השביעי בדירוג העולמי, והמקום הראשון בברזיל.
  2. נשים נוהגות יותר לבצע חיפושים המשתמשים במילה ”תנוחה“, 13% יותר מאשר הגברים. כאשר ”תנוחת COW GIRL“ היא ללא ספק המועדפת על הנשים בחיפושים. הן מחפשות אותה ב 21% יותר מהגברים. ומנגד הגברים מחפשים בעיקר דוגסטייל (58% יותר מהנשים).
  3. האנימה היפנית כובשת את החמישייה הראשונה בחיפושים. ביטוח החיפוש הפופלרי ביותר ברמה העולמית הוא “hentai”, ואילו המקום השלישי הוא Japanese”.
  4. שחקנית הפורנו Abella Danger נמצאת במקום הראשון ברשימת החיפושים של שחקניות הפורנו, ודוחקת למקום השני את Lana Rhoades. תאמינו לי ששתיהן שוות, משהו מסוג הדברים שאתם חולמים עליו בעת בילוי בדירות דיסקרטיות בבאר שבע.
  5. אם אתם גברים מבוגרים שאוהבים בחורות צעירות, אולי כדאי לכם לבקר בקרולינה הדרומית, שם החיפוש GILF הוא הפופולרי ביותר.
  6. עיקר התנועה באתר מגיעה מארצות הברית, ואחריה אנגליה. הפולנים, בניגוד לתדמית, הגיעו למקום ה 12 ומוכיחים שהם מאוד אוהבים פורנו. מצרים הגיעה למקום השמונה עשרה, וישראל אינה ברשימת העשרים. אנו מניחים שגודל האוכלוסייה הקטן הוא הסיבה. בלגיה הצליחה לעלות מהמקום ה 21 אל תוך רשימת העשרים.
  7. כמה זמן אתם מבלים באתר? ובכן המצרים תופסים את המקום הראשון מבחינת משך השהות, והוא עומד על 11 דקות ו 12 שניות בממוצע. את המקום השני לוקחים היפנים עם 10 דקות ו 59 שניות בממוצע. אם נסתכל על מדינות ארצות הברית, אלאבמה לוקחים את המקום הראשון עם 11 דקות ו 22 שניות.
  8. השעה שבה יש הכי הרבה חרמנים באתר היא ביום שני בשתיים עשרה בלילה. ומייד לאחר מכן, ביום שלישי בחמש בבוקר, זוהי השעה החלשה ביותר באתר.

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

לחקור את העולם השנוי במחלוקת של הדירות הדיסקרטיות: מבט מקיף על התעשייה השנויה במחלוקת

נושא הדירות הדיסקרטיות תמיד היה נושא שנוי במחלוקת וטאבו, ועורר רגשות ודעות עזים מאנשים ברחבי העולם. זוהי תעשייה שקיימת כבר מאות שנים, שראשיתה בתרבויות עתיקות, והמשיכה לשגשג למרות המאמצים המתמשכים לאסור ולהסדיר אותה. בעוד דירות דיסקרטיות מוצגים לעתים קרובות באור שלילי, חשוב להעמיק בהיסטוריה, בהשפעה…

לחקור את העולם השנוי במחלוקת של הדירות הדיסקרטיות: מבט מקיף על התעשייה השנויה במחלוקת

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

כאשר מתכננים טיול לישראל, רוב האנשים יש את הכוונת שלהם על העיר ההומה של תל אביב או העיר ההיסטורית של ירושלים. עם זאת, בין שני היעדים הפופולריים הללו שוכנת פנינה נסתרת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה - הרצליה סיטי. ממוקמת רק 30 דקות מתל אביב, עיר…

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

המיניות האנושית הייתה נושא מרתק מאז ימי קדם, כאשר פנטזיות ארוטיות מילאו בה תפקיד בולט. פנטזיות אלה ניתן לתאר כצורה של דמיון מיני הכולל יצירת תרחישים מנטליים או תרחישים שבהם ניתן לחוות הנאה וסיפוק. הם יכולים לנוע בין חלומות בהקיץ פשוטים לנרטיבים מורכבים, ובעוד שחלקם…

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי