ריפוי בעיות זיקפה: כל מה שאתה צריך לדעת

ריפוי בעיות זיקפה: כל מה שאתה צריך לדעת

מספר מילים 485

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שבו גברים אינם מסוגלים להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין או לפעילות מינית אחרת. ED משפיע על יותר מ -30 מיליון גברים בארצות הברית והוא גורם משמעותי למצוקה עבור גברים ובני זוגם. למרבה המזל, טיפולים יעילים רבים זמינים כדי לעזור לגברים לרפא ED שלהם.

התפתחות ותחזוקה של זקפה היא תהליך מורכב הדורש תיאום של מערכת העצבים, הורמונים, כלי דם וגורמים פסיכולוגיים. כדי לרכוש ולשמור על זקפה, גבר חייב להיות זרימת דם אופטימלית לפין. מצבים שונים יכולים להפריע לזרימת הדם, כולל טרשת עורקים, סוכרת, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, השמנת יתר ותרופות מסוימות.

גורמים פסיכולוגיים – כולל מתח, חרדת ביצוע, דיכאון ובעיות במערכות יחסים – יכולים גם לשחק תפקיד משמעותי בתפקוד לקוי של זיקפה. כדי לאבחן ED, בדיקה גופנית מתבצעת בדרך כלל כדי להעריך את נוכחותם של כל הבעיות שעלולות לגרום לקושי להשיג ולשמור על זקפה. לאחר אבחנה של ED הוא אישר, הרופא עשוי להציע בדיקות נוספות כדי לשלול כל סיבות פיזיות פוטנציאליות.

על פי המדריך האבחוני והסטטיסטי להפרעות נפשיות, ניתן לחלק את ED לשתי קטגוריות רחבות:

• ED ראשוני מוגדר כקושי להשיג או לשמור על זקפה ללא קשר לנוכחותם של גורמים פסיכולוגיים או רפואיים כלשהם.

• ED משני נובע מסיבה רפואית או פסיכולוגית ידועה, כגון סוכרת, יתר לחץ דם או תרופות נוגדות דיכאון.

באופן כללי, ניתן לחלק את הטיפול ב- ED לטיפולים פסיכולוגיים ופיזיים. הטיפולים הפסיכולוגיים כוללים טיפול קוגניטיבי-התנהגותי, פסיכותרפיה וטיפול מיני. טיפולים אלה הראו יעילות בשיפור תפקוד הזקפה על ידי סיוע לגברים להקל על חסימות נפשיות המונעות מהם לחוות תחושות מיניות מהנות.

טיפולים פיזיים כוללים תרופות (כגון ויאגרה, סיאליס ולויטרה), זריקות לפין, מכשירי כיווץ ואקום, שתלי פין וטיפול מיני. כאשר תרופות אינן יעילות, זריקות הפין, מכשירי כיווץ ואקום, או שתלי פין עשויים להיות מומלצים כאפשרויות טיפול. מכשירי כיווץ ואקום הם מכשירים הממוקמים מעל הפין כדי למשוך דם לתוך הפין, ובכך לשפר את תפקוד הזיקפה. מצד שני, שתלי פין הם פתרון קבוע לטיפול ED. הם מכשירים מתנפחים או גמישים הממוקמים בתוך הפין כדי לאפשר זקפה.

עבור אלה עם ED משני, טיפול מוצלח עשוי לכלול טיפול בסיבה הפסיכולוגית או הרפואית הבסיסית. זה עשוי לכלול ביקור אצל רופא כדי לפקח על רמות הסוכר בדם או להפחית את המינון של תרופות מסוימות – אשר יכול לעזור לשפר את תפקוד הזיקפה.

אחד הכלים החזקים ביותר לניהול ED הוא שינוי אורח חיים. ירידה במשקל, תזונה משופרת ופעילות גופנית מוגברת יכולים כולם להוביל לשיפור הביצועים המיניים, תוך הפחתת גורמי סיכון למחלות לב וכלי דם וסוכרת. בנוסף, פעילויות ניהול מתח, כגון יוגה, יכול לעזור להפחית ED.

לבסוף, חיפוש אחר תמיכה יכול להועיל לניהול ED. תמיכה יכולה לבוא בצורה של תמיכה מקצועית (למשל, פסיכותרפיה), תמיכה מבן זוג או משפחה, תמיכת עמיתים, תמיכה מקוונת וקבוצות תמיכה.

אינדקס מומלץ-lectersgirl.com
לא משנה מה הסיבה, ED יכול להיות חוויה מאתגרת אבל עם הטיפול הנכון ותמיכה, זה יכול להיות מנוהל הפוגה של הסימפטומים ניתן להשיג. אם אתה חווה ED, שוחח עם הרופא שלך על אפשרויות הטיפול והמשאבים הזמינים כדי לעזור לך להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

כאשר מתכננים טיול לישראל, רוב האנשים יש את הכוונת שלהם על העיר ההומה של תל אביב או העיר ההיסטורית של ירושלים. עם זאת, בין שני היעדים הפופולריים הללו שוכנת פנינה נסתרת…

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

המיניות האנושית הייתה נושא מרתק מאז ימי קדם, כאשר פנטזיות ארוטיות מילאו בה תפקיד בולט. פנטזיות אלה ניתן לתאר כצורה של דמיון מיני הכולל יצירת תרחישים מנטליים או תרחישים שבהם ניתן…

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות

המונח "נערת ליווי" מעלה לא פעם דימויים של מקצוע חשאי ומפוקפק הפועל בצללי החברה. עם זאת, המציאות היא הרבה יותר מורכבת ורבת פנים. נערות ליווי הן בנות לוויה מקצועיות המספקות מגוון…

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות