"מה שאנחנו יודעים על תעשיית הפורנוגרפיה היום"

"מה שאנחנו יודעים על תעשיית הפורנוגרפיה היום"

מספר מילים 321

כבר שנים שתעשיית הפורנוגרפיה מתפתחת ללא הרף ולעתים רחוקות יוצאת מהכותרות. מדיונים פוליטיים על ההשלכות האתיות של פורנוגרפיה ועד שערוריות של שחקנים שלא מקבלים את שכרם המגיע להם, לא חסרות דעות או זעזועים כשמדובר בפורנו. אבל מה אנחנו בעצם יודעים על המצב הנוכחי של הענף?

ראשית, תעשיית הפורנו עדיין גדולה כתמיד, עם שווי מוערך של 97 מיליארד דולר ומבחר גדול של חומרים זמינים, הן במדיומים פיזיים והן באינטרנט. ההערכה היא כי ישנם כמעט 4.2 מיליון אתרי בידור למבוגרים, השולטים על 12% מהאינטרנט.
israelcallgirls

האינטרנט, כמובן, הקל יותר מאי פעם על אנשים לגשת לפורנו, אך רק מדינות נבחרות (כמו דנמרק, פינלנד ושבדיה) מגבילות למעשה את הגישה לפורנו מתויג או מסומן באופן שגוי. בנוסף, כאשר מנועי חיפוש ורשתות חברתיות גדולות אוסרים או מצנזרים גישה, מעקב אחר הגבלות אלה יכול להיות קשה. מצד שני, יש מדינות כמו דרום קוריאה שמצנזרות בכבדות פורנו, כלומר הגישה כרגע מאוד מקומית או לא קיימת במדינה.

היבט נוסף של תעשיית הפורנו הוא פיתוח איברי מין עבור animatronics. יותר ויותר, חברות מפתחות מודלים אנימטרוניים ורובוטים שיכולים להחליף שחקנים אנושיים בפורנו. זה מציג דילמות אתיות, כמו הדאגה לגבי הפוטנציאל של אנימטרוניקה אלה להיות מטופלים כמו אנשים אמיתיים במקום רובוטים. אם ניתן להשתמש באנימטרוניקה זו כראוי, זה יכול לפתוח עולם של אפשרויות חדשות לפורנו שנצפה בצורה מכבדת יותר, בהסכמה.

לבסוף, תעשיית הפורנו מתחילה לשנות את גישותיה מבחינת האופן שבו היא מתייחסת למבצעים שלה. עד לאחרונה, שחקני פורנו בדרך כלל לא קיבלו הכרה או שכר הוגן עבור עבודתם, אך ככל שהמודעות לזכויות שחקני פורנו הפכה למיינסטרים יותר, חברות פורנו מתחילות לשנות את גישתן כלפיהם. רבים מאמצים כעת שכר הוגן וחששות בטיחות, כאשר על פי דיווחים, חלק מהחברות אף מעניקות בונוסים למבצעים שלהן.

לכן, בעוד שיש עדיין ויכוחים רבים על הסוגיות האתיות של תעשיית הפורנו, נראה כי ישנם כמה שינויים מעודדים לקראת גישה מכבדת יותר בהסכמה, במיוחד כשמדובר בטיפול של מבצעים. בין אם אתה בעצמך בתעשייה, או סתם צרכן פורנו, חשוב להישאר מעודכן ומעורב בנושאים, כך שתוכל לקבל החלטות משלך ולעזור לעצב את עתיד התעשייה.

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

כאשר מתכננים טיול לישראל, רוב האנשים יש את הכוונת שלהם על העיר ההומה של תל אביב או העיר ההיסטורית של ירושלים. עם זאת, בין שני היעדים הפופולריים הללו שוכנת…

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

המיניות האנושית הייתה נושא מרתק מאז ימי קדם, כאשר פנטזיות ארוטיות מילאו בה תפקיד בולט. פנטזיות אלה ניתן לתאר כצורה של דמיון מיני הכולל יצירת תרחישים מנטליים או תרחישים…

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות

המונח "נערת ליווי" מעלה לא פעם דימויים של מקצוע חשאי ומפוקפק הפועל בצללי החברה. עם זאת, המציאות היא הרבה יותר מורכבת ורבת פנים. נערות ליווי הן בנות לוויה מקצועיות…

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות