הבחורה עם החיוך הממזרי

הבחורה עם החיוך הממזרי

מספר מילים 319

היה לה חיוך ממזרי שכזה ברגע שבו היא התיישבה על המיטה, והחיוך הזה המשיך לכל אורך הדרך. היא החלה לגרות ולהטריף אותו. לכמה רגעים היא מצצה לי את הזין, וכמה רגעים היא רכנה מעליי כאשר שדייה מלטפים לי קלות את הזין. היא חזרה על זה שוב ושוב, וזה רק הטריף אותי יותר.

אבל אז היא הפתיעה אותי ופשוט הסתובבה וכיוונה את הזין שלי ישר אל תוך הכוס שלה. אמנם בשביל זה התכנסו כאן, אבל חשבתי שזה ייקח עוד קצת זמן. אני שכבתי בנינוחות על המיטה והסתכלתי על ישבנה העולה ויורד. בחדר היה אור בהיר וניתן היה לראות היטב איך הזין שלי מחליק פנימה אל תוך הכוס, בכל תנועה שלה. והיא כמובן הפנתה את ראשה לאחור ונתנה שוב את אותו מבט ממזרי וחתולי.

היא התענגה על הזין שלי, והחלה להרעיד את ישבנה כאשר הזיו עמוק בתוך הכוס. היא שלחה את ידיה לעבר ברכי וירכיי, וליטפה אותי בעודה מתנדנדת לי על הזין. יכולתי להמשיך כך שעות. הידיים שלה לא ידעו מנוחה. רגע אחד הן היו מונפות למעלה באוויר, רגע אחר ליטפו את רגלי או את עצמה.

לאחר מספר דקות היא חזרה למצוץ ולעסות לי את הזין. לרגע אחד מוצצת ומעסה, ולרגע אחד רוכנת מעליי. ואז היא אחזה אותו בידה הימין ומשכה בחוזקה כלפי מעלה, כאשר מייד היד השמאלית עושה את אותו הדבר. זה היה מחרמן במיוחד.

ושוב היא התיישבה לי על הזין, אך הפעם בכיוון ההפוך. היא התנדנדה על הזין שלי, תוך כדי שידעה נעות בחוסר מנוחה בין שדייה, שערה והחזה שלי. גם הידיים שלי החלו למשש את השדיים הקופצניים שהתגלו מול עיני.

היא החלה להתנדנד בקצב מתגבר, והזין שלי היה כמו הדילדו שלה. ואז היא החלה גם לשפשף את שפתי הכוס בידה בתנוחות מהירות. מה שגרם לה לגנוח ולגופה לרטוט ולהיצמד אליי בחוזקה.

הרגשתי שעוד כמה דקות אני הולך להשפריץ, ולכן החלטתי לשנות את התמונה ולקחת שליטה. הורדתי אותה לדוגי ומייד חדרתי מאחורה. התחת שלה רקד עם הזין שלי, ותוך מספר דקות הגיעו הנתזים שנמרחו על ישבנה.

נכון שעכשיו יש לכם חשק לבלות בדירות דיסקרטיות בחיפה?

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

סיקור עולם אתרי הסקס: מדריך מקיף לבילוי למבוגרים באינטרנט

בעידן האינטרנט, הגישה לתוכן למבוגרים הפכה קלה מאי פעם. בכמה לחיצות בלבד, ניתן לגשת למגוון רחב של חומרים מפורשים, החל מתמונות וסרטונים ועד חוויות מקוונות אינטראקטיביות. אין זה מפתיע כי תעשיית הבידור למבוגרים ראתה שינוי משמעותי לכיוון פלטפורמות מקוונות, עם אתרי סקס צובר…

סיקור עולם אתרי הסקס: מדריך מקיף לבילוי למבוגרים באינטרנט

נערות ליווי: הבנת עולמם של נערות ליווי מקצועיים

נערות ליווי, הידועות גם כנערות ליווי או מחזרות, היו נושא לקסם ומחלוקת במשך עשרות שנים. לעתים קרובות מתוארת בתקשורת הפופולרית כמושאי תשוקה או כסמלים של שערורייה, האמת על נשים אלה ועל מקצוען נותרת במידה רבה בלתי מובנת על ידי הציבור הרחב. במאמר זה…

נערות ליווי: הבנת עולמם של נערות ליווי מקצועיים

כותרת: עולמן המורכב של נערות הליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת

מבוא המקצוע של נערות ליווי תמיד היה נושא של קסם ומחלוקת בחברה. נשים אלה, המציעות את חברותן ואת שירותי המין שלהן תמורת כסף, הושמצו וזוהרות בתרבות הפופולרית. עם זאת, המציאות של עבודתם היא לעתים קרובות הרבה יותר מורכבת ומורכבת מאשר הסטריאוטיפים המוצגים בתקשורת.…

כותרת: עולמן המורכב של נערות הליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת