דירה דיסקרטית: הצצה להיסטוריה העשירה והצבעונית של מוסד ייחודי

דירה דיסקרטית: הצצה להיסטוריה העשירה והצבעונית של מוסד ייחודי

מספר מילים 441

הדירה הדיסקרטית הוא מוסד ייחודי עם היסטוריה ארוכה וצבעונית. זהו מוסד שבו קבוצת מציעה שירותי מין ללקוחות והממסד עצמו מספק סביבה בטוחה לפעילויות המתקיימות בו. זהו מוסד שקיים בצורה כלשהי במשך מאות שנים, כאשר המוסדות המוקדמים ביותר מסוג זה נוצרו על פי הדיווחים במאה ה -16.

המאפיין המגדיר של דירה דיסקרטית הוא נוכחותן של בממסד. עם זאת, חשוב לציין כי הזונות רחוקות מלהיות התכונה היחידה של מפעלים כאלה, שכן הם שימשו בעבר כדרך להציע מגוון רחב של בידור ושירותים ללקוחות. זה כולל שירה, ריקוד וצורות אחרות של בידור, כמו גם את הזמינות של מזון ושתייה. יתר על כן, בעוד שהם עשויים להיות קשורים ביותר עם פעילויות מיניות, זו לא המטרה היחידה שלהם, ובמקרים מסוימים, זנות לא יכול להיות מוצע בכלל.

ההיסטוריה של הדירה הדיסקרטית מגוונת ומורכבת, ולא ניתן לדון בה על כל היבטיה כאן. עם זאת, זהו מוסד עם היסטוריה עמוקה ומרתקת. במאה ה-16 כונו הדירות דיסקרטיות "בתי תבשילים", ולעתים קרובות הם היו ממוקמים ליד נמלים מרכזיים מכיוון שהם סיפקו דרך למלחים בנמל לבדר את עצמם. במהלך תקופה זו, המטרה של מפעלים כאלה היתה בעיקר לספק בידור למלחים.

במאה ה -17, דירות דיסקרטיות בצורה שאנו מכירים היום החלו להופיע באירופה. בתקופה זו הם נודעו כ"בתים בעלי מוניטין רע" ותפקידם השתנה מאספקת בידור בעיקר למלחים למתן שירותי מין ללקוחות. בתקופה זו, מעמדם המשפטי והסוציולוגי של מוסדות אלה השתנה ממדינה למדינה, ובמקומות מסוימים הם הוצאו לחלוטין מחוץ לחוק.

במאה ה-19 הוקם הדירה הדיסקרטית המודרני. בתקופה זו, מוסדות כאלה הפכו למקומות עבור אלה שנודו מהזרם המרכזי של החברה להתקהל. הדבר נכון במיוחד לגבי נשים, שנתקלו בחסמים חברתיים שמנעו מהן לפנות לאמצעי תעסוקה אחרים. כך הפך הדירה הדיסקרטית לדרך לנשים להתפרנס מבלי להיזקק למה שנתפס כחוסר מוסריות.

בארצות הברית בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 הוקמו דירות דיסקרטיות www.jrparlor.com במספר ערים גדולות. מוסדות אלה פעלו בדרך כלל בסתר ומיקומם נשמר בסוד, מה שהקשה על רשויות אכיפת החוק לסגור אותם. עם זאת, בתחילת המאה ה -20, מוסדות אלה הפכו למטרות קבועות של אכיפת החוק. הדבר הביא לירידה חדה במספר הדירות דיסקרטיות בארצות הברית.

כיום, הדירה הדיסקרטית עדיין חי וקיים בחלקים רבים של העולם, במיוחד במדינות שבהן הזנות חוקית, ובמקרים מסוימים אף מוסדרת על ידי הממשלה. יתר על כן, יש עדיין מדינות שבהן נוכחותם של מוסדות כאלה היא זועפת ושבהן החוק משמש כדי לסגור אותם. בכל מקרה, הדירה הדיסקרטית הוא מוסד עם היסטוריה עשירה ומעניינת, כמו גם מבט מרתק על האופן שבו נורמות חברתיות יכולות לעצב את האופן שבו אנשים מתנהגים.

שאלות נפוצות

ש: מה זה בורדו?

ת: דירה דיסקרטית הוא מוסד שבו קבוצה של מציעות שירותי מין ללקוחות. הוא גם מספק סביבה מאובטחת לפעילויות המתרחשות בו.

ש: כמה זמן הדירה הדיסקרטית קיים?

ת: הדירות הדיסקרטיות המדווח הראשון הופיע במאה ה -16, אולם רק במאה ה -17 החלו להופיע דירות דיסקרטיות בצורה שאנו מכירים כיום באירופה.

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

כאשר מתכננים טיול לישראל, רוב האנשים יש את הכוונת שלהם על העיר ההומה של תל אביב או העיר ההיסטורית של ירושלים. עם זאת, בין שני היעדים הפופולריים הללו שוכנת פנינה נסתרת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה - הרצליה סיטי. ממוקמת…

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

המיניות האנושית הייתה נושא מרתק מאז ימי קדם, כאשר פנטזיות ארוטיות מילאו בה תפקיד בולט. פנטזיות אלה ניתן לתאר כצורה של דמיון מיני הכולל יצירת תרחישים מנטליים או תרחישים שבהם ניתן לחוות הנאה וסיפוק. הם יכולים לנוע בין חלומות…

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות

המונח "נערת ליווי" מעלה לא פעם דימויים של מקצוע חשאי ומפוקפק הפועל בצללי החברה. עם זאת, המציאות היא הרבה יותר מורכבת ורבת פנים. נערות ליווי הן בנות לוויה מקצועיות המספקות מגוון שירותים ללקוחות – החל מחברות חברתית ועד מפגשים…

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות