איך לשמור על צעצועי המין

איך לשמור על צעצועי המין

מספר מילים 325

המאמר הבא מיועד גם לגברים וגם לנשים. רבים מאיתנו משתמשים היום בצעצועי מין, ואנו חיים בעידן שיש בו שפע וזמינות של צעצועים. אנו משתמשים בהם לבד, עם בני/בנות זוג וגם בדירות דיסקרטיות בבאר שבע . אך בשביל ליהנות מצעצועי המין לאורך זמן ובצורה בטוחה, עלינו לדעת כיצד לשמור עליהם.

טיפול ואחסון נכון של צעצועי מין הוא דבר חשוב מאוד. הוא גם חשוב לצורך שמירתם לאורך זמן, אך שוב יותר לצורך שמירה על בריאותנו. שמירה על צעצועי מין זה לא דבר מסובך, אך חשוב להיות מודעים לכך ולהקפיד על כך.

טיפים לשמירה על צעצועי מין

  1. יש לקרוא את הוראות היצרן – הוראות היצרן כוללות הוראות שימוש תחזוקה, אחסון וניקיון. כל צעצוע הוא בעל מבנה אחר וגם עשוי מחומרים אחרים. לכן חשוב לדעת לקרוא את העלון לצרכן על מנת לדעת מהי הצורה הנכונה להשתמש בו. לפעמים ישנם חומרי ניקוי שאינם מתאימים וצריך להיות מודעים כיצד לנקות אותו בצורה הנכונה. לא תמיד ישנן הוראות שימוש מפורטות המגיעות עם המוצר, לעתים המידע נמצא באתר האינטרנט של היצרן. ואם היצרן אינו מספק מידע, אז כנראה שזהו לא יצרן איכותי ואמין אלא יצרן סיני שלא כדאי לסמוך על מוצריו. בדקו זאת בטרם הקנייה.
  2. נקו את צעצועי המין בצורה יסודית – חשוב לנקות את צעצועי המין לאחר השימוש. אתם מחדירים אותם לגוף והם עלולים להתמלא בבקטריות. גם אם רק אתם משתמשים בהם, הם עדיין עלולים להיות מקור לזיהומים. חשוב לוודא שזה צעצוע שניתן לטבול אותו במים ולנקות לפי ההוראות. ישנם צעצועים שיש בהם אזורים אשר עשויים לכלוא בקטריות, ולכן חשוב לתת להם ניקוי יסודי שלא מדלג על שום מקום. בדרך כלל מקובל להשתמש במים וסבון, ולאחר מכן באמצעות תרסיס אנטי בקטריאלי.
  3. אם צעצועי המין משמשים יותר מאדם אחד, חשוב לשים דגש גדול על חיטוי. צעצועי המין יכולים להעביר מחלות מין. שוב אנו מזכירים כי לכל צעצוע יש את ההוראות שלו. אך אם אפשר רצוי לשים במים רותחים ולשים חומר חיטוי.
  4. הסירו את הסוללות – אם המכשיר אינו נמצא בשימוש ואתם מאחסנים אותו, מומלץ להסיר את הסוללות. הן עשויות לפלוט חומרים מסוכנים הגורמים לתהליכי קורוזיה וגם מסוכנים לגוף.

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

כותרת: עולמן המורכב של נערות הליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת

מבוא המקצוע של נערות ליווי תמיד היה נושא של קסם ומחלוקת בחברה. נשים אלה, המציעות את חברותן ואת שירותי המין שלהן תמורת כסף, הושמצו וזוהרות בתרבות…

כותרת: עולמן המורכב של נערות הליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת

לחקור את העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: מסע אל הרצונות העמוקים ביותר שלנו

פנטזיות ארוטיות. המשפט עצמו מעורר תחושה של מסתורין, תככים, ואולי אפילו קצת טאבו. פנטזיות אלה היו חלק מהחוויה האנושית שלנו מאז ראשית הזמן, ובכל זאת הן…

לחקור את העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: מסע אל הרצונות העמוקים ביותר שלנו

הבנת העולם המורכב של הפורנוגרפיה: חקירת ההיסטוריה שלה, ההשפעות והמחלוקות שלה

פורנוגרפיה הייתה נושא מרכזי לדיון ומחלוקת במשך עשרות שנים, עם השקפות ודעות שונות על השפעתה על החברה. בעוד שיש הרואים בה צורת ביטוי ובידור, אחרים רואים…

הבנת העולם המורכב של הפורנוגרפיה: חקירת ההיסטוריה שלה, ההשפעות והמחלוקות שלה