אוננות: תרגול בריא לבריאות מינית ונפשית חיובית

אוננות: תרגול בריא לבריאות מינית ונפשית חיובית

מספר מילים 391

אוננות היא פרקטיקה נפוצה בקרב מבוגרים ובני נוער כאחד, ויש לה יתרונות רבים. מוגדר בדרך כלל כמו כל פעילות המבוצעת כדי להשיג גירוי מיני, אוננות יכולה להיות מהנה ומועילה לבריאות פיזית ונפשית. על ידי חקירה והבנה של סוגי האוננות השונים, השפעותיה על הבריאות הנפשית והגופנית, וכיצד לתרגל זאת בבטחה, אנשים יכולים להפיק את מירב היתרונות מאוננות.

סוגי אוננות
אוננות יכולה לבוא בצורות רבות. גירוי ידני עם הידיים הוא אחת הצורות הנפוצות ביותר, שכן הוא מאפשר שליטה ודיוק. שיטות פופולריות אחרות כוללות שימוש בצעצועי מין כדי לשפר את החוויה. ללא קשר לשיטה, אוננות עדיין יכולה להשיג רמות מרובות של הנאה.

צורות אחרות של אוננות עשויות לכלול חפצים, ויזואליזציה, פנטזיה או האזנה לארוטיקה. רוב האנשים מוצאים צורות מסוימות של גירוי מהנה יותר מאחרים; עם זאת, חשוב להתנסות ולגלות מה עובד הכי טוב עבור כל אדם. בנוסף, אנשים עשויים למצוא את זה מועיל לאונן עם שותף או במסגרת קבוצתית.

יתרונות בריאותיים נפשיים ופיזיים
ההשפעות של אוננות על בריאות הנפש הן רבות ולעתים קרובות מתעלמים מהן. זה יכול לספק תחושה של סיפוק המסייע להפחית תחושות של מתח, חרדה, ודיכאון. אוננות יכולה גם להגביר את ההערכה העצמית ואת דימוי הגוף בכך שהיא עוזרת לאנשים לחקור ולהרגיש בנוח עם גופם ומיניותם. זה עשוי גם להגביר את היכולת של אדם להירגע פיזית ונפשית, ומאפשר להם להתמודד טוב יותר עם חיי היומיום.

מבחינה פיזית, אוננות יכולה לספק יתרונות בריאותיים של הווסת והמיניות. זה יכול להפחית את הסיכון לסרטן צוואר הרחם על ידי עוזר לנקות את צינורות הרחם. בנוסף, ניתן להפחית כאבי מחזור כתוצאה מאורגזמות הנגרמות על ידי אוננות. בנוסף, גברים יכולים ללמוד לזהות תחושות טרום אורגזמיות, לעזור להם להיות מכווננים יותר לגופם ולקבל תובנה לגבי התגובה המינית שלהם.

שיקולי Saftey
אינדקס מומלץ
חשוב לתרגל אוננות בטוחה ולעקוב אחר כללי היגיינה נאותים, שכן זה יכול למנוע התפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). שימוש בסיכה או קונדום על צעצועי מין יכול להפחית את הסיכון לקריעה או גירוי של העור. בנוסף, אנשים צריכים תמיד להשתמש חפצים טריים עבור כל פגישה ולא צריך לחלוק צעצועי מין עם אחרים. חשוב גם להימנע מפעילויות או חומרים שעלולים לגרום לנזק פיזי או לפציעה.

מסקנה
לסיכום, אוננות היא פעילות טבעית ובריאה. זה יכול לספק יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים משמעותיים. על ידי הבנת מה עובד הכי טוב עבור כל אדם ותרגול אוננות בטוחה, אנשים יכולים להפיק את מירב התועלת מהתרגול. אוננות יכולה להיות דרך חשובה למלא את הצרכים המיניים של האדם, והיא יכולה לעזור לאנשים לבנות תחושה חזקה של עצמי ודימוי גוף.

בלוג סקס | onestateisrael.com מאמרים נוספים

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

כאשר מתכננים טיול לישראל, רוב האנשים יש את הכוונת שלהם על העיר ההומה של תל אביב או העיר ההיסטורית של ירושלים. עם זאת, בין שני היעדים הפופולריים הללו שוכנת פנינה נסתרת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה - הרצליה סיטי. ממוקמת רק 30 דקות מתל…

הרצליה סיטי: פנינה נסתרת של ישראל

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

המיניות האנושית הייתה נושא מרתק מאז ימי קדם, כאשר פנטזיות ארוטיות מילאו בה תפקיד בולט. פנטזיות אלה ניתן לתאר כצורה של דמיון מיני הכולל יצירת תרחישים מנטליים או תרחישים שבהם ניתן לחוות הנאה וסיפוק. הם יכולים לנוע בין חלומות בהקיץ פשוטים לנרטיבים מורכבים,…

העולם המסקרן של פנטזיות ארוטיות: חקר התשוקה והדמיון האנושי

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות

המונח "נערת ליווי" מעלה לא פעם דימויים של מקצוע חשאי ומפוקפק הפועל בצללי החברה. עם זאת, המציאות היא הרבה יותר מורכבת ורבת פנים. נערות ליווי הן בנות לוויה מקצועיות המספקות מגוון שירותים ללקוחות – החל מחברות חברתית ועד מפגשים מיניים – תמורת תשלום.…

החיים הסודיים של נערות ליווי: לחקור את העולם של נערות ליווי יוקרתיות